Alla inlägg den 12 april 2011

Av Angelica - 12 april 2011 14:03

Idag var det vägningsdag igen och det gick fortfarande neråt. Gött. Dock har det varit segare i nedgången senaste två veckorna, vilket har gjort att jag tappat lite tro och hopp.. Det är inte bra det. Men man känner ju att man verkligen behöver få resultat när man kämpar så. När man sitter bredvid några som äter fler portioner och man är sååå sugen för det var så gött. Eller när man är jääättehungrig och sitter med en liten portion när sambon moffar i sig massa.. Sen kommer sötsuget eller liknande. När det är godisdags och man inte får äta så mycket eller en annan situation är ju när man är borta med folk och det bjuds på fika och man inte tar.. När man blir på dåligt humör då vädret inte duger att gå i, för man får panik att man inte rört sig den mängd man behöver för att få ihop det bra med maten man ätit.

Jaja, jag trodde aldrig jag skulle ha denna självkontroll jag har faktiskt :)

Men när man gör allt detta så känner man iaf att man kan ju få känna att resultaten är bra. Bli peppad.

Idag har jag iaf gått ner ca 29kg sen förlossningen. Det är ungefär min 5.5åriga kusin + min dotters vikt ihop.. Haha..det låter ju lite skumt att jag har gått ner två hela existerande människor :)

Nu är det iaf ny vecka..hoppas på bättre resultat nästa vecka..

Ovido - Quiz & Flashcards