Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Angelica - 26 februari 2011 16:36

Det senaste året har jag nog haft de flesta storlekar möjliga..hehe.. Tom mina småå fingrar blev stora och svullna så jag tom inte kände 1 av dom riktigt..obehagligt..

När jag och älsklingen förlovade oss i somras, så fick jag ha en låtsas ring (som såg lika äkta ut som en riktig.varför man eg köper en riktig dyr vet jag i inte :) tills mina fingrar skulle minska igen. På hösten minskade dom, men kände att jag inte riktit vågade beställa den riktiga än. Fick därför gå utan..inte så kul. I december så försökte jag testa mina gamla ringar och kom i endel. Sambon passade då på att beställa en ring i samma storlek. Den fick jag på julafton. Perfekt kändes det som, men bara någon dag senare så inser jag att den var inte så perfekt. Var förstor. Tappade den tom en dag. Så i januari gick vi in för att förminska den. Tyckte att nu var mina fingrar så små, så mindre borde de inte bli. 2 storlekar fick jag gå ner. När jag sedan fick den så satt den helt perfekt.På riktigt..

MEN, efter det började jag ju jobba på viktnedgången rejält, hade dock ingen tanke på att det skulle påverka fingrarna nåt mer, då de redan är hyfsat små. Men det verkar de gjort, för den senaste veckan har ringen återigen börjar röra sig oroväckande mycket..jaha..när jag jag våga minska den då? :)

Ovido - Quiz & Flashcards