Direktlänk till inlägg 21 januari 2011

Titta jag går...

Av Angelica - 21 januari 2011 20:25

Vad barn har roliga ansiktsuttryck. De talar så mycket med bara det :-)

Idag satte jag Savannah i sin gåstol och som vanligt flyger hon på den fastsittande fjärilen i kanten och drar på den..och som vanligt så kan hon inte få loss den :) Men ist för att bli arg på det idag, så insåg hon att hon nu första gången nådde golvet med hela fötterna och inte bara tåtipparna..Så hon drar dom lite på golvet och oj, stolen rörde sig nån ynka cm. Mamma såg detta och satte sig med händerna mot lillgumman och uppmuntrade att komma fram fram. Hon tog sats och framåt gick det.. Hon ser hela tiden allvarlig ut. Förvånad på nåt vis. JAg vände henne till större yta så hon kunde gå till pappa, som hade turen att också se detta för han var hemma på sin lunch just den timmen. Hon tog sig över hela golvet. Sakta gick det, men fram kom hon :-) Va stolt man blir. Jag tror även hon blev det, för hon vände sig hela tiden om och kollade på mamma, med en allvarlig min. Precis som - "kollar du nu då mamma, ser du vad jag gör"

    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 12 augusti 2013 20:38

OJ, kom knappt ihåg hur jag kom hit. Har inte bloggat sedan i vintras tror jag. Men fick nu ett sug när tankarna och känslorna flög runt. Varför? Jo, för ett år sedan idag satt jag med nerverna överallt.. det var nyfikenhet, glädje, spänning och samt...

Av Angelica - 27 februari 2013 08:06

Romantiker; hopplös sådan..kärlek..mäktigheten i det.. Film/seriefantast; inlevelsen,handlingen,närvaron Musik;röst;text...   Allt detta handlar om känslor. Allt detta är något jag alltid varit vääldigt intresserad av. Tolkningar. budskap.liv...

Av Angelica - 4 februari 2013 20:25

Idag är det redan 1 helt år sedan vi stod i kyrkan och lovade varann evig kärlek :) En dag som var sååå mycket kallare och absolut finare än idag.. tur var väl det :-)   Den morgonen kikade man på termometern och såg -18C. Idag ett år senare står...

Av Angelica - 27 januari 2013 16:16

Det kommer nog bli en mysig, intressant och skrattande tid framöver.. Varje dag ser man hur lilla Hailey växer och utvecklas. Ja, varje dag kan faktiskt göra skillnad. Tro det eller ej. Den person hon var förra veckan kan ha förändrats till en ännu...

Av Angelica - 9 januari 2013 21:25

Visst gör den..? På söndag är redan vår andra dotter 5månader. Var det inte alldeles nyss hon låg i magen? Samtidigt känns det som evigheter sedan. Minns det inte. Kan titta på denna hemska efterblivna klump till mage (kassa magmuskler efter min ee...

Ovido - Quiz & Flashcards