Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Angelica - 28 januari 2011 10:35

Har hamnat framför programmet "sexlingarna", där en vanliga man och kvinna ville försöka skaffa ett barn och inte lyckades själva, utan fick ta hjälp utav provrörsbefruktning..om jag minns rätt. Jaja, ist för att få hjälpen att få ett barn, så fick de beskedet att det skulle få 1...2...3...4...5...6st. Ojoj.

Jag som tycker att mitt lilla busfrö håller högt tempo och ändå är hon rätt lugn av sig..hihi. Tänka sig 6st som väcker varann, biter varann, springer åt varsitt håll..ojoj.

De får väl knappt någon ensamtid ihop de föräldrarna och man ser hur likt det är på hemmafronten med mamman och pappans ansvar och slappna av ursäkter, som här hemma haha..men vi har ändå bara 1..förstår inte hur dom och framför allt mamman klarar av 6st..osch osch..Samtidigt som de jobbar. De går ju på full rulle hela tiden


Igår fick vår lilla tjej för sig att jag ska inte somna så redigt som jag brukar, nej jag ska på 1min lyckas vända mig och byta huvud och fot plats i sängen ..ja det såg ju charmigt ut, men inte när mamma och pappa känner att de äntligen ska få sätta sig i soffan..

Det är sååå synd att vi har köket dörr i dörr med sovrummet, för det begränsar vårt dygn nåt otroligt. Speciellt när pappsen har de jobbtider han har. Vissa dagar får man helt enkelt strunta i mat och andra dagar blir det alldeles för sent. Blir extremt mycket extrastress för man måste lyckas få ihop köket runt timmarna då hon är vaken, men då vill man ju ha tiden med henne..ångest..

Ovido - Quiz & Flashcards