Alla inlägg den 30 september 2010

Av Angelica - 30 september 2010 15:07

Idag är det alltså den 30september och det innebär att det är en hel månad sedan 30augusti. 30augusti 2010 sattes vasst föremål mot min mage för att öppna upp och ge plats för en ny människa skulle kunna komma ut till denna värld. Min dotter :-)

Nu en månad senare står jag och kikar, på morgonen, över hennes säng där hon ligger i sin söta pyjamas som hon passar så otroligt bra i och gör små sovande grimarser. :-) Sen vaknar hon och när mamma lyfter upp henne så formar hon sin kropp mot min och kryper ihop tryggt nyvaket :-)

När jag sen ger henne sina D droppar så ser man hur hon smakar och känner på kylan från det..När hon sedan ätit så ligger hon på sängen och kikar så sött på mamma när hon klär sig för att båda ska kunna gå ut och gå i det fina vädret.. myysigt..

Finns det något bättre än att se sin dotter växa upp? hur varje dag är en utveckling så otroligt stor för henne..

Nej nu e det dags för mat :)

Ovido - Quiz & Flashcards