Alla inlägg den 20 september 2012

Av Angelica - 20 september 2012 11:50

Jag sätter mig vid datorn för att återigen försöka hinna beställa ett par vinterstövlar till Savannah, men som det mesta gjort hela dagen så krånglar det. Hade jag inte redan varit så irriterad så hade jag skrattat åt vilka otroligt små och stora löjliga saker som trilskas och krånglat för mig idag och även lite senaste dagarna. Usch va det drar ner på ens tålamod och humör..Skorna blev inte heller beställda i slutändan pga allt krångel, vilket jag nu mejlat dom om.(kan också säga att idag fortsätter krångel :(


MEN när jag väl sitter där och väntar på den dumma sidan ska fungera, så kunde jag inte låta bli att ta upp lite gamla filmklipp som låg i datorn, för att kika på vårt gamla hus och se hur alla i familjen såg ut för ungefär ett år sedan..OJOJ, va vi förändrats. Där hittade man söta klipp på en liten Savannah på allt från 6månader, 9månader och 1års kalas. Va brunt hennes hår var, små hårspännen, inga tänder, ostadigt gående, första gångerna hon sa "tacktack" och hennes ostadiga dansande. Helt otroligt. Är det samma tjej som vi idag hör prata om allt mellan himmel och gjord? Vi båda bara satt och log så vi fick spänningsvärk i ansiktet :) Va söt hon var. Man blev som nykär. Man ville bara tillbaka och mysa med henne.. Så inser man att om några få månader kommer vi ha en till liten tjej i samma storlek,

försöka sig på att dansa, gå, prata och allt man kan tänka sig.. Så underbart :) Detta gav en iaf leende nog att släppa irritationen på allt krångel som pågått.


Kan nog säga att jag behöver kika på detta nu igen....Irritationen växer och lite kärlek på "såren" skulle behövas..å vilken kärlek är inte bäst att läka sår? om inte se ens barns söta leende..med eller utan tänder :P

Ovido - Quiz & Flashcards