Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Angelica - 24 februari 2010 15:20

Ja, när man har en bättre dag, så blir det väldigt lätt att man glömmer av saker. Man översanstränger sig och helt plötsligt är man mycket sämre igen. Jag glömmer tex av att jag behöver äta och dricka oftare. Vilket jag nu gjorde. Behöver få i mig vätska och nåt ätbart varje timme, om jag inte ska bli dålig. Men ju bättre stund jag har ju lättare glömmer man tiden eller tänker att man mår ju hyfsat bra, inte så viktigt. Men ack så viktigt det är. Idag slarvade jag, med att inte äta varje timme utan glömde nån timme. Vad hände? Jo, jag blev helt skakig,snurrig,svimfärdig. När jag då skulle försöka äta så va det otäckt nog att jag knappt hade orken att lyfta upp gaffeln. Konstigt, men sant. Armen va helt borta. Fick snabb parkera på sängen för att få bort kroppen från sittande position och samla kraft. Jag gjorde eg ännu ett misstag än att glömma maten. När jag började må dåligt, så skulle jag ju lagt mig ner direkt ist och samlat kraft. Men bara för man mår bättre ibland och andra,exempelvis sambon, ser en som man mår hyfsat bra, så känns det som man klagar för minsta lilla och de tror man överdriver. Vilket man eg inte ska tänka så. För då fortsatte jag överanstränga mig ist fr lyssna på min kropp..dumt beslut..

Lärt mig min läxa för dagen tro?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards