Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Angelica - 21 oktober 2010 15:32

Ja, då satt man och grejsade med massa papper igen. är det inte räkningar så är det sjukintyg eller försäkringspapper eller annat krångel. När man väl hinner eller orka ta tag i det så inser man halvägs genom att det är frågor man knappt fattar sig på..går ju inte skriva saker på"vanlig svenska" :)


Idag fyllde jag i angående min sjukskrivning i våras då jag var gravid. Ena frågan var om det var en arbetsskada. JA NEJ. Självklart nej...eller...hehe.. för både jag och min sambo jobbar där, så vi träffades och på det viset tillslut blev gravid, vilket var orsaken till sjukskrivningen.. Så eg kanske det är en "arbetsskada" hihi..

Men bäst fylla i nej, för jag vill då inte behöva förklara varför, när och hur.. jo det va ju den där gången vi flirta lite, som ledde till några års mer flirt, sen nån tequila shot på personalfesten som gjorde att man kanske såg i ännu ett ljus osv..haha..sen nåt år senare va vi offentligt par..



Ja, det ena leder alltid till det andra :-p...vänskap,flirt,tillsammans,boende,familj :)

Ovido - Quiz & Flashcards