Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Angelica - 11 oktober 2010 19:43

  

Vår lilla gumma, Savannah, är idag redan 6veckor. Vad tiden går fort. Jag var ute och gick med henne i det uuuunderbara vädret förut. Solen sken, vindstilla, inte kallt, men ändå lite bitande luft som gjorde att det kändes fräscht och öppna landskap (förutom den vägen några meter ifrån mig med dånande bilar).. när jag gick där så hälsade jag på en bekant och insåg att sist han såg mig va i somras när jag var höggravid och riktigt stoooor.. va tiden gör att man glömmer på nåt vis..att hon låg inne i min mage..å att den inte sprack haha..speciellt inte när jag skulle vända mig snabbt i sängen för jag trodde jag såg en spindel...osch osch..

Iaf, kan inte heller tänka mig att jag för sex veckor sedan idag hade ett vasst föremål mot min mage och snittades..visst det är "vanligt" att snittas, men ändå..det är ändå en operation.. aldrig tänkt mig att jag skulle gå och bli opererad.. jag som knappt aldrig varit sjuk eller tagit en spruta..osch..

å tänka sig att man kan få en bedövning som gör att man inte känner av att de skär i magen..ooootroligt..

Ovido - Quiz & Flashcards