Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Angelica - 5 maj 2011 13:06

De senaste dagarna har det varit mycket utveckling på gång. Inte nog med saker min dotter har lärt sig, utan även hur mycket känslor som utvecklas inom en. Att det ens är möjligt att man kan älska någon så liten, mer och mer för varje dag som går, är förundrande.   Man har inte känt henne länge, men ändå har man känt henne längre än någon annan :)

Tänka sig att jag har en söt, underbar, gosig, glad, smart och frisk dotter. Finns det nåt i livet som är mer värt?


Den senaste veckan har hon börjat krypa. Helt riktigt på 4a. Hon blir allt snabbare varje dag och med det även smartare känns det som hihi. Hon kryper åt alla de håll som hon inte får. Där bland annat de tekniska sakerna är. Som att försöka dra ur boxer kortet ur boxen, att dra ur usbn ur dvdn och allat annat hon kan hitta :)

Jag försöker lägga mig ner och träna magmusklerna på hennes lekfilt och hon kryper runt. Jag har mobilen framför mig och tar tiden, vilket är ett lockande objekt för min nyfikna dotter. Hon kryper fram till mig med ett stort leende och lutar sitt huvud mot mitt och bara myser...En sådan underbar stund. sådan värme.Sådan kärlek..

Magiskt..

Finns det någon annan stund som är värd mer i livet än en sådan kärleksfull stund?

Ovido - Quiz & Flashcards