Direktlänk till inlägg 24 mars 2011

Gosig dag med min dotter

Av Angelica - 24 mars 2011 16:00

 

Savannah nyvaken efter middagsluren. Glad och pigg. På språng till nya äventyr

   

Mitt härliga lilla busfrö :)

Mamma och Dotter efter en tur ute.    

Savannah är glad när mamma sminkar sig :) Smider väl planer på hur hon ska få tag i det en dag hihi :)

Mamma och dotter har varit ute och gått. tog en sväng in och hälsade på pappa på jobbet. Savannah hade första gången kjol och annat nytt..såg så vår mysigt ut:) Pappa blev nog lite rörd av familjens besök :)  

 
 
Malin

Malin

24 mars 2011 21:37

Hon är så otroligt jäkla söt er tjej =) Länkar mer än gärna fall du vill ha lite "nya" ögon hit in! Bara säg till =) Kjolar ja, visst är dom übersöta?! W har allt fått sej en hon med <3

http://www.malinsmirakel.blogg.se

Angelica

24 mars 2011 22:22

Tack :) ljuv musik för en mammas öron :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 12 augusti 2013 20:38

OJ, kom knappt ihåg hur jag kom hit. Har inte bloggat sedan i vintras tror jag. Men fick nu ett sug när tankarna och känslorna flög runt. Varför? Jo, för ett år sedan idag satt jag med nerverna överallt.. det var nyfikenhet, glädje, spänning och samt...

Av Angelica - 27 februari 2013 08:06

Romantiker; hopplös sådan..kärlek..mäktigheten i det.. Film/seriefantast; inlevelsen,handlingen,närvaron Musik;röst;text...   Allt detta handlar om känslor. Allt detta är något jag alltid varit vääldigt intresserad av. Tolkningar. budskap.liv...

Av Angelica - 4 februari 2013 20:25

Idag är det redan 1 helt år sedan vi stod i kyrkan och lovade varann evig kärlek :) En dag som var sååå mycket kallare och absolut finare än idag.. tur var väl det :-)   Den morgonen kikade man på termometern och såg -18C. Idag ett år senare står...

Av Angelica - 27 januari 2013 16:16

Det kommer nog bli en mysig, intressant och skrattande tid framöver.. Varje dag ser man hur lilla Hailey växer och utvecklas. Ja, varje dag kan faktiskt göra skillnad. Tro det eller ej. Den person hon var förra veckan kan ha förändrats till en ännu...

Av Angelica - 9 januari 2013 21:25

Visst gör den..? På söndag är redan vår andra dotter 5månader. Var det inte alldeles nyss hon låg i magen? Samtidigt känns det som evigheter sedan. Minns det inte. Kan titta på denna hemska efterblivna klump till mage (kassa magmuskler efter min ee...

Ovido - Quiz & Flashcards