Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Angelica - 15 maj 2012 12:22

Först och främst så fick vi in massa möbler i lekrummet/Skötrummet igår och det blev toppen :) tom gardinerna duger hihi. Tyvärr är ju rummet lite litet, men det är väl ändå så att barnen slänger ut alla leksaker mitt på golvet hur litet eller stort det än är? hehe och sen ska det ju egentligen städas in innan läggdags så då får det duga :) Vi ställde in ett rosa tält till Savannah och det tar ju en hel del plats, men det är såå sött och hon älskar krypa in i det. Vi har ju faktiskt mycket förvaring ändå då det går ställa färgglada lådor på garderoben och i den, så fast det nu är en stor garderob och ett skötbord där inne så blir det eg inte så mycket mindre. Hoppas jag :)

Idag ska jag bara sätta upp hyllor, lampa, kanske nån tavla och lite i fönstret, sen blir det fota dags och visa :)

Savannah gick in i morse och va hel förtjust. Hon pekade på ALLT verkligen, tom gardinerna och sa FIIINT, SCHIIINT :-)


Sen gick jag till MVC. Även det gick bra. Blodtrycket lågt som vanligt, inget i urinet alls, hjärtljuden var bra, bebis sparkade på och SF måttet var 27. lite i överkant, men inte så mycket ändå :)

Fick nytt recept på tablettenra, skönt och även tagit blodprovet. Tack och lov fick jag min favvosköterska som verkligen kan och bryr sig, så det gick bra. Ska nog skriva in i förlossningsbrevet angående varma saker på handen och så innan sprutor eller kanyler, för det underlättar verkligen massa. Dessutom väljher jag att de hellre drar ut sprutan än att de trycker på skjuta ut. det gör ondare resten av dagen.

Ovido - Quiz & Flashcards