Alla inlägg under februari 2012

Av Angelica - 6 februari 2012 18:37

I lördags blev vi man och hustru :-)

Här är första klippet när vi gick in i kyrkan med vår dotter, som skötte sig precis galant :)

Dagen var för övrigt helt perfekt :-)

Jag kommer skriva om detta snart..när tiden finns :) Hoppas klippet går att se

Av Angelica - 1 februari 2012 21:33

..tills man lämnar livet som ogift bakom sig och istället för att kallas flickvän,sambo och fästmö så blir det istället till att kallas fru/frugan. :-D

Ja, det låter väl inte alltför charmigt på svenska, om jag ska säga det själv, men innebörden i sig betyder ju allt. Att ha bundit sitt hjärta, sin själ och sitt liv till en människa man älskar och på så vis stärka våra band ännu mer. Det värmer i hjärtat bara att tänka på det.

Det är nu alltså 3 nätter till att somna innan Bröllopet. Två morgonar till att vakna som inte är vår bröllopsdag. Osch va nära det är. hihi.

Jag hoppas bara man hinner uppfatta varje ögonblick den dagen och inte bara flyga med mellan alla stopp.. ja det är ju ändå ett tajt schema..frisyr,sminkning,äta,åka bil, på med kläder,fotograferas där, fotograferas där och där, byta om, äta, fixa och trixa, gå in i kyrkan, gifta sig, åka vidare, åka vidare igen, det och det hehe..ja det är mycket som ska hinnas och minnas för resten av livet.


Idag hämtade jag bröllopsklänningen. Det om något måste ju betyda att det inte går nypa mig i armen och vakna ur en dröm? elle? :) Närmsta dagarna fortsätter allt i full fart för hinna, ordna och hoppas man inte glömt någonting. Men det är samtidigt skoj.

Nästa gång jag skriver här är jag alltså gift. JAg, den hopplösa romantikern..Wish me luck

Ovido - Quiz & Flashcards