Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Angelica - 10 juli 2011 11:09

För er som läser både min blogg och kikar på min fb, så får ni lite dubbla uppdateringar här ibland. Men sen är det ju sådana som bara kollar ena sidan och därför blir det att jag lägger ut på båda sidorna iaf.

Här kommer lite uppdatering från helgen. Savannah leker här tittut bakom väggen..min älsklings unge alltså..så underbart go :-)         Familjekort.. finns inte möjligheten att ta för många..bara för lite..busungen gjorde det extra krångligt denna gång, men fick några söta gulliga ändå. här räcks tungan ut         fundersam? :)   Mamma och dotter busar :)   Vuxenmys :)  

Här är vi på väg till Mössebergs djurpark.. Savannah sitter nyfiket och väntar i bilen   Ojoj, Savannah ser likheten mellan pappa och den i hagen :-P   Mamma får visa benmusklerna när Savannis ska åka runt   Pappsen och dottera kikar på söta niner :)   Visst påminner den till vänster om theo? hehe   kan själv?   jag tar det lugnt ja..varför stressa..tuggar samma tuggning hundratals ggr     ooh..spännande.akta fingrarna bara   Ojoj oj va högt tuppen kan låta   denna slog dock tuppen i höga toner. Savannah reagerade dock inte alls, medan mamma och pappa hoppade högt haha   Fri lektid :)   Kör snabbare pappa   Mamma, pappa barn?? elle haha..   Å så va sagan slut..hihi..ojoj.. 10sekunder i bilen från djurparken och detta var resultatet :) mammas gumma  

Ovido - Quiz & Flashcards