Direktlänk till inlägg 15 november 2011

På en sekund förändras världen...:(

Av Angelica - 15 november 2011 14:00

..Ja, på en sekund kan livet förändras för många människor. Livets ljus kan slockna i en människa och aldrig lyckas tändas igen. Detta hände idag. :( En person i mitt liv, somnade idag oväntat in och finns inte mer. Kvar lämnar han en stor sorg och saknan. Ett hål i ens hjärta med saknan av hans "dåliga" skämt, av hans fräckhet och av hans roliga attityd :) På en sekund försvinner en person ur många människors liv och förändrar deras värld. Deras dag blir mörk av sorg, en saknan infinner sig inom dom och kommer finnas i dessa personer i alla återstående år utan honom.

Det kommer vara tomhet på så många ställen. Framför allt inom en, i ens hjärta, i en själ. Men även i alla tillfällen som man fortfarande går igenom. Vid matbordet finns en tom plats, i samtalen finns färre kommentarer, i kortspelen finns en mindre "dålig-förlorare" :) och på de stora dagarna finns det en mindre person med och firar..

Sorgen är stor, saknan är större.

Vila i frid och jag hoppas du ser ner på oss och delar stunder med oss ändå..


 
 
Sara

Sara

15 november 2011 16:15

Beklagar sorgen :,(

http://photographybysara.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

AnnBritt

16 november 2011 17:32

Fick reda på detta nu. Är så ledsen. Stor kram till er alla. Hör av mig senare

Angelica

17 november 2011 10:33

Ja det är obegripligt. Jag pratade med honom exakt 24h innan jag fick nästa hemska samtal istället. Dom skulle komma och hälsa på mig samma dag. Det bara rör runt i huvudet. Känns som jag är ett barn med massa frågor som inte har några vettiga svar.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 12 augusti 2013 20:38

OJ, kom knappt ihåg hur jag kom hit. Har inte bloggat sedan i vintras tror jag. Men fick nu ett sug när tankarna och känslorna flög runt. Varför? Jo, för ett år sedan idag satt jag med nerverna överallt.. det var nyfikenhet, glädje, spänning och samt...

Av Angelica - 27 februari 2013 08:06

Romantiker; hopplös sådan..kärlek..mäktigheten i det.. Film/seriefantast; inlevelsen,handlingen,närvaron Musik;röst;text...   Allt detta handlar om känslor. Allt detta är något jag alltid varit vääldigt intresserad av. Tolkningar. budskap.liv...

Av Angelica - 4 februari 2013 20:25

Idag är det redan 1 helt år sedan vi stod i kyrkan och lovade varann evig kärlek :) En dag som var sååå mycket kallare och absolut finare än idag.. tur var väl det :-)   Den morgonen kikade man på termometern och såg -18C. Idag ett år senare står...

Av Angelica - 27 januari 2013 16:16

Det kommer nog bli en mysig, intressant och skrattande tid framöver.. Varje dag ser man hur lilla Hailey växer och utvecklas. Ja, varje dag kan faktiskt göra skillnad. Tro det eller ej. Den person hon var förra veckan kan ha förändrats till en ännu...

Av Angelica - 9 januari 2013 21:25

Visst gör den..? På söndag är redan vår andra dotter 5månader. Var det inte alldeles nyss hon låg i magen? Samtidigt känns det som evigheter sedan. Minns det inte. Kan titta på denna hemska efterblivna klump till mage (kassa magmuskler efter min ee...

Ovido - Quiz & Flashcards