Direktlänk till inlägg 8 augusti 2012

Verkligheten slog till en..

Av Angelica - 8 augusti 2012 19:56

Idag var det dags för sista MVC för denna graviditeten. Vi satt och diskuterade det mesta om dessa

månader och jämförde med det sista och pratade om förlossningen och förväntningar mm. SF måttet

var 37, med savannah va det 38. Magen har börjat klia också..attans..hoppas inte det ökar massa

alltså..var riktigt hemskt sist..


När det var slut på mötet fick jag en halvkram och lycka till och snart har du din bebis osvosv..shit blev

änna sentimentalt.. När jag kom ut til bilen fylldes ögonen med tårar och det slog en vad nära det är..

Snart har jag min lill* bebis utanpå magen ist för innanför. Kommer den vara lika busig utanför som i

magen? :P Kommer den vara lik sin stora syster? och på tal om stora syster..hur stor kommer inte hon

helt plötsligt bli bara för det tillkommen en liten person hit? men man får verkligen inte glömma att

bara för man tilltalar henne storasyster, så är hon ju faktiskt en "liten" syster hehe..inte ens 2år fyllda

ju.


Igår fick jag höra ännu en..nej två som gissar på att det blir en pojke. Den ena hade argumentet som

de flesta har. Jag ser annorlunda ut, jag är annorlunda helhet. Happ.. :) Sen kom nästa kompis som

ville ändra sig och tro flicka ist för hon tyckte jag såg exakt likadan ut som sist..haha..va olika folk ser

egentligen :P Ska bli spännande att se vem/vilka som har rätt :)


Så om jag inte skriver här på ett tag vet ni alla varför.. :)


Shit snart är jag 2barns mamma :-)


 

 
 
Malin

Malin

10 augusti 2012 22:00

Så fiiin magen är!! Tänk att snart är han/hon här =) Lycka eller vad?! Önskar er båda ett stort; "Lycka till". Hoppas ni får en riktigt fin förlossning nu och ett precis lika vackert minne <3

http://malinsmirakel.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 12 augusti 2013 20:38

OJ, kom knappt ihåg hur jag kom hit. Har inte bloggat sedan i vintras tror jag. Men fick nu ett sug när tankarna och känslorna flög runt. Varför? Jo, för ett år sedan idag satt jag med nerverna överallt.. det var nyfikenhet, glädje, spänning och samt...

Av Angelica - 27 februari 2013 08:06

Romantiker; hopplös sådan..kärlek..mäktigheten i det.. Film/seriefantast; inlevelsen,handlingen,närvaron Musik;röst;text...   Allt detta handlar om känslor. Allt detta är något jag alltid varit vääldigt intresserad av. Tolkningar. budskap.liv...

Av Angelica - 4 februari 2013 20:25

Idag är det redan 1 helt år sedan vi stod i kyrkan och lovade varann evig kärlek :) En dag som var sååå mycket kallare och absolut finare än idag.. tur var väl det :-)   Den morgonen kikade man på termometern och såg -18C. Idag ett år senare står...

Av Angelica - 27 januari 2013 16:16

Det kommer nog bli en mysig, intressant och skrattande tid framöver.. Varje dag ser man hur lilla Hailey växer och utvecklas. Ja, varje dag kan faktiskt göra skillnad. Tro det eller ej. Den person hon var förra veckan kan ha förändrats till en ännu...

Av Angelica - 9 januari 2013 21:25

Visst gör den..? På söndag är redan vår andra dotter 5månader. Var det inte alldeles nyss hon låg i magen? Samtidigt känns det som evigheter sedan. Minns det inte. Kan titta på denna hemska efterblivna klump till mage (kassa magmuskler efter min ee...

Ovido - Quiz & Flashcards